Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jeroen Zwetsloot - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jeroen Zwetsloot - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Werken id west. Tuurlijk jij wel. Dat is wat men bijna drie jaar geleden tegen mij zei. Oke het is niet elke dag speren en rennen maar ik kan me op mijn werk lekker bezig houden.
Wat ik in mijn vrije tijd doe? Ja dan zou je toch beter de artikelen op de site moeten lezen. Als je het dan nog niet weet ja dan weet ik het ook niet wat ik daar aan kan verbeteren. Ik wens je veel leesplezier op deze site, als er dingen zijn die voor aanpassing in aanmerking komen laat dat ff weten mischien dat ik dat dan implementeer.

Grt Zwet wie immer

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2007

Twee daagse deel II

15 Mei 2007

Mtb tweedaagse

02 Mei 2007

Poko Poko

17 April 2007

Onderuit

06 April 2007

Klein kunst in de west met een grote K
Jeroen

Werken id west. Tuurlijk jij wel. Dat is wat men bijna drie jaar geleden tegen mij zei. Oke het is niet elke dag speren en rennen maar ik kan me op mijn werk lekker bezig houden. Wat ik in mijn vrije tijd doe? Ja dan zou je toch beter de artikelen op de site moeten lezen. Als je het dan nog niet weet ja dan weet ik het ook niet wat ik daar aan kan verbeteren. Ik wens je veel leesplezier op deze site, als er dingen zijn die voor aanpassing in aanmerking komen laat dat ff weten mischien dat ik dat dan implementeer. Grt Zwet wie immer

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 46233

Voorgaande reizen:

29 September 2004 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: