Komen en gaan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeroen Zwetsloot - WaarBenJij.nu Komen en gaan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeroen Zwetsloot - WaarBenJij.nu

Komen en gaan

Door: zwet

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

18 Januari 2006 | Nederland, Amsterdam

Het is weer een komen en gaan van mensen op ons duchi eiland Curaçao. Aankomende week zal Karin van Kotiki ons gaan verlaten zij heeft er dan 6 maanden op zitten en vind het tijd om weer naar Nederland te gaan. De grootste aderlating is gedaan door vijf. Door familieomstandigheden heeft Jelle ons moeten verlaten. Ik denk dat ik namens het hele meubilair en namens de collega ’s spreek dat we haar gaan missen.
Dat waren de mensen die ons gaan verlaten, dan de mensen die er bij komen. Tim is de versterking van het vijf team die op donderdag hard nodig hebben. Verder staan we aan de vooravond van de komst van pa en ma. Maanden geleden werden de afspraken hier al over gemaakt en dan lijkt het allemaal zover weg. Maar zoals altijd blijkt gaat de tijd altijd sneller dan ik denk. Dat geld ook voor dit geval weer. Ik dacht nog een tijd van mijn ouders “verlost “ te zijn komen ze me opzoeken. Ik doe echt mijn best hè verder weg kan ik bijna niet weg kruipen. Ik kijk er stiekem wel naar uit, grote bek…
Aan het einde van deze maand gaat onze gewaardeerde inspirerende altijd opbeurende opgewekte chef van de werkvloer ( Karina na deze woorden opslag?) Karina naar Nederland ze komt wel weer terug dat dan weer wel. Haar afwezigheid geeft ons de tijd om te herstellen van blauwe plekken bijtwonden en genakte ego’s Tot zover de mutaties.

Het is op het werk lekker druk ik heb niet eens tijd om me te vervelen. Verder gaat hier aan deze kant van de plas zo zijn gangetje. We hebben nu eigenlijk het einde van het regenseizoen in zicht. Het was wel nodig een paar bakken water op het eiland maar als je op het strand ligt wordt je er niet echt vrolijk van. Niet klagen maar dragen ja ik weet het .
De belasting en de verzekering voor de auto is weer betaal ik mag me nu de trotste bezitter noemen van een rood metalen plaatje.
Mensen niet zo veel meer te melden. Alleen een vraag aan Karin emme wanner dacht je deze kant op te komen. Dan kan ik dat inplannen met de vakantiedagen.
Dan is het nu tijd voor een polar. O dat hebben ze niet meer bij vijf

Ayo Zwet

  • 18 Januari 2006 - 08:22

    Björn:

    Het klinkt allemaal heel erg goed, zwetje. Ik hoop dat je een beter oud en nieuw dan mij hebt gehad. Ik stuur je nog wel een mailtje! Heb je nog steeds dezelfde hotmail????

    Groetjes en het is hier koud!!

  • 18 Januari 2006 - 13:37

    De Buurman:

    WAT EEN BALLE TENT DIE 5, GEEN POLAR, BELACHELIJK!!!

  • 19 Januari 2006 - 22:12

    Je Broer:

    hier regent het nog steeds en het is 3 graden. Jij staat an de de vooravend van het bezoek van pake en beppe. Ik aan de vooraveond van een verhuizing. Dat betekent behang en plaksel uitzoeken met een kleurtje. Mensen van straat sleuren of ze mijn pand niet willen kopen. Verhuiswagen regelen ed.

    Alles zal rechtkommen.
    Broer vermaak je, er schijnt altijd weer een waterig zonnetje na het regenseizoen :-) Geert

  • 07 Maart 2006 - 17:58

    Donna:

    Jeetje! wat een stilte hier!

  • 13 Maart 2006 - 12:30

    Ikke:

    Tja Jeroen, heb je het nu zo druk gekregen??? Heb je geen tijd meer op ons te up-daten? Wij wachten weer wel op een teken van leven.........

    Dikke kussssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Werken id west. Tuurlijk jij wel. Dat is wat men bijna drie jaar geleden tegen mij zei. Oke het is niet elke dag speren en rennen maar ik kan me op mijn werk lekker bezig houden. Wat ik in mijn vrije tijd doe? Ja dan zou je toch beter de artikelen op de site moeten lezen. Als je het dan nog niet weet ja dan weet ik het ook niet wat ik daar aan kan verbeteren. Ik wens je veel leesplezier op deze site, als er dingen zijn die voor aanpassing in aanmerking komen laat dat ff weten mischien dat ik dat dan implementeer. Grt Zwet wie immer

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 46224

Voorgaande reizen:

29 September 2004 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: