Is het lang geleden. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeroen Zwetsloot - WaarBenJij.nu Is het lang geleden. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeroen Zwetsloot - WaarBenJij.nu

Is het lang geleden.

Door: zwet

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

14 Maart 2006 | Nederland, Amsterdam

Ja heel lang geleden, sorry dervan.
Wat heb ik dan allemaal gedaan dat het nieuwe stuk zolang op zich liet wachten. Ach lieve mensen zoveel. Ik heb onvrijwilleg afstand gedaan van mijn trek 3900. Iemand vond dat hij/zij meer recht had op mijn fiets en heeft van de basis gejat. Ik heb dus een neiuwe moeten bestellen. Ik heb de fiets nu net binnen en heb de nodige kilometers achter de banden zitten. De fiets is weer van het met trek alleen is hij jonger. Het is de trek 6700. Een schoonheid op wielen en deze keer laat ik het echt nergens meer open staan.
Dit jaar heb ik samen met nog 5 gekken meegedaan met de zwemmarathon. Ieder afzonderlijk moest 6 x 10 banen zwemmen. Wij eindigde met de club als vierde van de zes teams die meededen. En dat is niet gek als je bedenkt dat we niet getraint hadden. Het was voor mij wel weer de schop onder mijn kont om weer te beginnen met zwemmen. Dat doe ik dus weer elke dag trouw, elke dag probeer ik weer op drie kwartier zwemmen uit te komen.
Deze vrijdag was Julie juliet weer aanwezig in vijf en het was weer een gezellige avond geworden.
Werktechnisch gaat alles rustig zo zijn gangetje en heb ik geen klagen. Het is alleen wat drukker dan normaal maar dat was wel te merken aan de site.
Voor de mensen die de ps kunnen lezen er komen weer 2 stukjes van mijn hand in de ps te staan dus let op de eerste van de maand.

Ik heb voor nu niet veel meer anders dan later en tot ayo

Zwet

  • 14 Maart 2006 - 12:11

    Judith:

    Met zo'n fiets kun je wel beginnen trainen voor Peking 2008. De nieuwe olypische kampioen in het mountainbiken??

  • 20 Maart 2006 - 06:38

    Ben Schulte:

    Hee Zwet langgeleden dat we elkaar gesproken hebben. Met ons gaat goed Ambergroet als kool en lult de oren van je kop net als der Marielle . Je Had mij fiets wel kunnen op hallen ik hed vorgewek een nieuw gekocht.
    Tot horens B.M.A.

  • 21 Maart 2006 - 18:29

    Floor:

    He Jeroen,
    Dat is zeker lang geleden dat ik iets van je heb gehoord,maar andersom net zo. Fijn om te horen dat je het nog steeds naar je zin hebt. Hier in Driebergen gaat alles redelijk zijn gangetje. Lang verhaal maar dat vertel ik je nog wel. De meiden (Kim en Karen) zijn afgelopen zaredag nog hier geweest en was natuurlijk erg gezellig. Weet je al wanneer je naar Nederland komt? Dan spreken we natuurlijk even af,is iets gezelliger dan al die mailtjes. Nou,Tot gauw zullen we maar zeggen.
    Groetjes Floor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Werken id west. Tuurlijk jij wel. Dat is wat men bijna drie jaar geleden tegen mij zei. Oke het is niet elke dag speren en rennen maar ik kan me op mijn werk lekker bezig houden. Wat ik in mijn vrije tijd doe? Ja dan zou je toch beter de artikelen op de site moeten lezen. Als je het dan nog niet weet ja dan weet ik het ook niet wat ik daar aan kan verbeteren. Ik wens je veel leesplezier op deze site, als er dingen zijn die voor aanpassing in aanmerking komen laat dat ff weten mischien dat ik dat dan implementeer. Grt Zwet wie immer

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 46234

Voorgaande reizen:

29 September 2004 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: