Personeelsfeest - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeroen Zwetsloot - WaarBenJij.nu Personeelsfeest - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeroen Zwetsloot - WaarBenJij.nu

Personeelsfeest

Door: zwet

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

26 December 2005 | Nederland, Amsterdam

Vrijdag was het eindelijk dan zover. Na maanden zeuren om een personeelsfeestje had het management dan eindelijk besloten om op vrijdagavond 24 december een feestje te geven.
We kregen wel de opdracht mee om voor die avond drie cadeaus te kopen ter waarde van 5 gulden. ( ik ben wel blij dat Cingo niet vijftig of nog erger vijfhonderd heet) Voor mijn doen was ik snel gereed met het vinden en kopen van de cadeaus. Het enige wat eraan schortte was het feit dat die presentjes nog niet ingepakt waren, dat gebeurde pas op de dag zelf. Herstel op de avond zelf, dus dat is in die jaren niet veranderd.
De avond brak aan en om 2300 was iedereen aanwezig. Nadat iedereen zijn plaats gevonden had was het woord aan onze Karina de Mol en Martijn van der Tocht. Ze vertelde ons de bedoeling van de avond en hoe de cadeaus verdiend konden worden. Zoals een goed radiospreekwoord vroeger al zei. “je krijgt het niet zomaar daar moet je wel iets voor doen” Wat moesten we doen dan? Dat was vrij simpel. Je moest op je beurt wachten en als je dan aan de beurt was dan werd er uit een icecooler een opdracht getrokken. Die opdracht kon makkelijk tot ingewikkeld zijn. Er waren ook gezamenlijke opdrachten. Ja, maar welke opdrachten waren er dan? Nou je moest bijvoorbeeld een collega uitbeelden of een puzzel maken. Als je raden wie er uitgebeeld werd dan mochten de uitbeelder en diegene die het goed had geraden een cadeau uitzoeken. Aan de puzzel is de hele gewerkt maar ondanks de inspanning is de puzzel niet afgemaakt. Pikant detail, de puzzel is voor kinderen vanaf 6 tot 10 jaar.
De gezamenlijk opdachten waren bingo en roulette. Diegene die won met bingo of roulette mocht een cadeau uitzoeken. Maar de moeder aller opdrachten was wel de hindernisbaan. 2 Collega’s moesten een x aantal rondjes om een bakruk heen draaien. Daarna kregen ze een dienblad in handen gedrukt om met het dienblad een slalom te doen. Diegene die weer bij het eindpunt was aangekomen.( He, das gek het eindpunt van het parcours was ook beginpunt dus als je bij het beginpunt van het parcours niets zou don zou het beginpunt vanzelf het eindpunt worden en zou je niets hoeven doen om te winnen. Conclusie: je zou op het punt staan om op het eindpunt te komen als je niet van het beginpunt afgaat.)
Tijdens de avond werden er ook hapjes geserveerd. De ballen van Brain waren het lekkerst. He, dat staat niet echt handig even ombouwen. De kaasballen welke gemaakt waren door Brain waren best goed te eten. Ja, zo klopt het. Ook de taart was een aanrader ( Sandra thanks daarvoor) Al met al was het een geslaagde avond geworden. Iedereen was voorzien van de verdiende cadeaus Sommige waren beter bedeeld dan de ander. Ik zal geen naam noemen maar er was er een die met 8 cadeaus weer naar huis ging. Ja als je naam Snelle Jelle is moet je wel eer aan de naam doen.
Was er dan helemaal niets mis met de avond… Euh jawel ik wil graag de aandacht vestigen op het volgende:
In de vroege ochtend van zaterdag 24 december zijn er in de keuken van eet en drinklokaal Cingo diverse zogenaamde “hotwings” ontvreemd. Ooggetuigen maken melding van een tot twee daders. De groote van de daders was ongeveer een halve tot 1 meter. De grootste van de twee ging geheel gekleed in het zwart met rond de bek bruine vlekken. Dader twee ging gekleed in het wit met zwarte vlekken. Verder viel het sommige ooggetuigen op dat de daders heel trouw uit de ogen keken. Er zijn in het eet en drinklokaal geen sporen van braak aangetroffen, het zou een in side job kunnen zijn maar dat kunnen we hangende het onderzoek niet met zekerheid vaststellen. Mocht u informatie hebben aangaande de woon of verblijfplaats neemt u dan contact op met de plaatselijke politie.

  • 27 December 2005 - 14:35

    Kimmie:

    En waar was mijn uitnodiging????

  • 27 December 2005 - 19:59

    Jade:

    Gezellig zo'n personeelsfeestje, grappig spelletje collega's uitbeelden volgens mij moet dat erg komisch zijn! Wij hebben na een mega drukke zaterdag ook even een kerstborrel gehad erg gezellig. We hadden lekkere salsa muziek die dag live om ook een beetje in de tropische sweer te komen. Tot snel kus jADE OOK NOG EEN DIKKE KNUFFEL VAN DEBBIE

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Werken id west. Tuurlijk jij wel. Dat is wat men bijna drie jaar geleden tegen mij zei. Oke het is niet elke dag speren en rennen maar ik kan me op mijn werk lekker bezig houden. Wat ik in mijn vrije tijd doe? Ja dan zou je toch beter de artikelen op de site moeten lezen. Als je het dan nog niet weet ja dan weet ik het ook niet wat ik daar aan kan verbeteren. Ik wens je veel leesplezier op deze site, als er dingen zijn die voor aanpassing in aanmerking komen laat dat ff weten mischien dat ik dat dan implementeer. Grt Zwet wie immer

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 46232

Voorgaande reizen:

29 September 2004 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: